Svampplockning!

Okej, efter fem timmars traskande i skogen får man väl känna sig lite mör? Inte nog med att jag känner mig mör, jag har grymt ont i ryggen! Ska ta och värma min riskudde sen, hoppas det hjälper... 

Vi hittade en hel del kantareller och det är så himla roligt! Ni vet, när man hittar ett ställe med några kantareller och vänder sig om och ser ännu mer? Vilken kick! (ni tycker säkert det låter hel-löjligt, men de som brukar plocka svamp vet vad jag pratar om...)
Och när man då har hittat ett sånt ställe så blir man så himla stressad och krafsar snabbt ihop allting. Men varför? Man är ju typ helt själv i skogen! :D Haha, alltid lika kul varje gång...

Syrran skrattade så jag trodde hon skulle pissa på sig när farmor ramlade i en vattenhåla mitt i skogen, haha, det såg grymt roligt ut!

Tack Jejo för lånet av gummistövlar! ;)























Ja, och nu över till det tråkiga, rensningen!

Kommentarer
Postat av: Malin L

Vad fina gummistövlar !

ooo vad jag blev sugen på svamp .... dax att ut o plocka !

2008-08-24 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback