Förkylning på g?

Yes, sorgligt men sant så tror att jag håller på att bli förkyld.
Det lustiga är att det inte är första gången jag blir sjuk lagom till nyår... Nåja, jag får fortsätta att kurera mig med diverse mediciner, och så lite thé på det så ska det nog gå vägen!

Pratade även med min faster idag, och vi kom överens om att jag kanske ska jobba i
hennes butik på lördag, det var riktigt längesedan! När man jobbar på apotek (som jag) är man inte direkt *ähum* välbetald. Ändå är det ganska viktigt att alla får rätt grejer, annars kan det gå fel...

Jo, i alla fall, det jag skulle komma fram till var att det kan vara bra att få lite extra klirr i kassan...

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja men preics, vem orkar tänka?! =)

Allt går bra, bebin kommer den 7 januari eller ja, senast den 7 =)



vad händer för skojsigt i morgon?

Postat av: emelie

eller huuuur. ge oss mer pengar vafan! haha.



gott nytt år osådär. hoppas du kryar på dig snart!

2009-01-01 @ 23:56:27
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt ingen vitmånadmotivation, konstigt nog. Håller på att fundera ut vad jag ska ha för regler....suck och stön. Krya på dig snabbt så du får en bra helg!

2009-01-02 @ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback