PS, vin, Linda

PS, vin, Linda,
det är min kväll so far.
PS= Photoshop. Har precis öppnat det nu, tänkte kolla igenom alla bilder från Danmarkstrippen förra helgen, och redigera lite :) Erkänn att ni har längtat :P
Och vad passar väl bättre än ett glas rött när man ska redigera? ;) hehe

Snackade nyss med Linda förresten, och vi kommer bli grannar efter den 3:e januari ;) Då ska hon också bli en Trandaredsbo, helt rätt! Det är bra det, då kan jag trippa iväg hem till henne och låna mjöl och sånt där, haha!

Robban är ute med jobbet ikväll så jag har lägenheten för mig själv idag! Det är faktiskt rätt skönt att bara ta på sig riktigt härliga mjukiskläder, hälla upp ett glas vin, tända lite ljus, ta fram lite god ost, nån chokladbit och bara slöa. Underbart!
Har dock inte bestämt mig äm om jag ska kolla på IDOL eller ej, tycker fortfarande att det är skit att Robin E åkte ut... Han skulle varit i Globen ikväll... Eller vad tycker ni?

Skål så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback