Världen bästa Åsa!

Jag trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt att säga hejdå till Åsa! Gud alltså... Allt bara brast precis när hon skulle gå... Nu får jag inte se henne på ett halvår. Jag fattar inte hur jag ska klara det...

Men jag hoppas verkligen att du får det hur kul som helst, fast det vet jag att du kommer få ;) Drick goda drinkar, sola, bada, festa, ät god mat, shoppa en massa (och gör det för min räkning också ;)

Det kommer bli tomt här i lilla regniga Borås utan dig, men när du kommer hem så ska vi ju åka på en liten mini-roadtrip, och då är det JAG som kör ;) Right?
Och så får du komma och hälsa på mig och Robban i våran nya lägenhet som vi förhoppningsvis kommer att ha då :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback