Äntligen fredag

Har precis kommit ur duschen, härligt kan jag säga! Nu återstår bara problemet att veta vad jag ska ha på mig... Allitd samma beslutsångest, och jag hinner oftast byta kläder flera gånger innan jag är nöjd. Tänk om man skulle ha hela garderoben full av enbart kläder som man älskade! Vad lätt det skulle vara att veta man ska ha på sig då.
Nåja, det får väl bli det vanliga, jeans och någon gammal trasa upptill... Haha, nä riktigt så illa är det nog inte...

Ska till stan en snabbis innan jobbet med. Jag köpte en skjorta på MQ och en gul singoalla-top på Gina igår, men jag vet inte om jag är nöjd, så jag ska kolla om jag hittar något mer...

Nu ska jag göra en tropisk shake med banan och passionsfrukt! Mumsigt värre ;)

Just nu spelas:
Rolling Stones - Beast of burden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback