Dagens...

Dagens humör: Halvpigg
Dagens mående: Bra!
Dagens borde: Just nu borde jag egentligen göra mig i ordning
Dagens frisyr: Haha, för tillfället är håret i en "handduksturban" (nyduschad)
Dagens klädsel: Oj, det har jag inte bestämt än! Hjälp?
Dagens planer: Stan en snabbis, jobba, sen fest med brudarna :)
Dagens materiella vill ha: Oooh mer pengar, så jag kan köpa ännu mer kläder
Dagens längtan: Festen ikväll med brudarna
Dagens fundering: Vad f*n ska jag ha på mig?
Dagens beroende: Inget speciellt idag faktiskt, lite sugen på min shake som jag ska göra :)
Dagens tråkigaste: Jobba...
Dagens roligaste: Säger det igen, festen ikväll :)
Dagens middag: Får se vad jag hinner få i mig, kanske pasta & köttfärssås
Dagens låt: Rolling Stones - It's only rock n' roll

Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas du får en bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback