Gött!

Tänk att jag äntligen (efter mer än tre veckor) fick hostmedicin, helt otroligt. Och tänk, att det verkligen måste ta så lång tid innan man ska få något som lindrar? Är inte det lite konstigt?
Jag var ju hos läkaren när jag "bara" hade varit förkyld och hostig i tio dagar, men då fick jag ingenting.
Är faktiskt förvånad, och glad, över att jag fick något denna gång, trodde faktiskt inte att jag skulle få det...

Så, snart kanske jag kan börja träna igen, har bara klarat av promenader nu... Ska bli skönt att komma igång på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh jösses vad kul :D när tog du studenten? =)

Postat av: Malin

åh jag längtar som fan :D vad gick du för linje?

2008-02-22 @ 16:12:52
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

Ah okej =) nu går jag samhälle/ekonomi, sen tror jag att jag kommer vidareutbilda mig till socionom faktiskt, känner att jag måste göra något där jag hjälper människor! allt bra idag?

2008-02-23 @ 11:10:56
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback