Herbalife

Ja, igår var det alltså "shakeparty". Syrran presenterade alla produkter från Herbalife, allt från måltidsersättningar i form av shakar, till skönhetsprodukter och nyttiga snacks.

Enligt mig blev det en lyckad kväll (ska höra med de närvarande också), och syrran fick en och "en halv" ny kund, min svärmor, och mammas väninna.
Plus Robban då, men han hade ju bestämt sig sedan innan att börja med detta.

Herbalife's shakar är alltså måltidsersättningar som man använder som av om man vill gå ner i vikt. Jag håller på med detta för tillfället, för jag kände att jag behövde lite hjälp på traven då jag har svårt att få "det sista", det där på magen och rumpan ochsåvidare. Kan verkligen rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback