Klar, tills vidare

Efter någon/några timmars fifflande har jag blivit ganska nöjd, kunde blivit perfekt, men jag får jobba lite mer på detta en annan gång, övning ger ju färdighet säger de!

På jobbet idag satt vi och snackade om vad vi gjort i helgen ochsåvidare, de flesta hade kollat på Melodifestivalen och hyllade Björn Gustafsson. Vem fan (?) är det? Hade faktiskt aldrig hört talas om honom, trots att han har varit med i Parlamentet och lite överallt. Så, när jag sedan kom hem idag var jag bara tvungen att kolla vad det var för en snubbe. (Det hade även ryktats om att han var väldigt söt)
Det hela slutar med att jag sitter framför datorn och skrattar för mig själv...





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heej Madde!
Måste säga att du har fått till det snyggt här på bloggen din...riktigt snajsigt :)
Ja vet, hade heller inte alls hört talas om den däringa unge mannen tills för ett tag sen när Pierre visade nåt Youtube-klipp (faktiskt precis samma som det som du lagt upp). Det är riktigt klockrent o sköjjigt :D och till på köpet, han är riktigt gullig och charmig!

2008-02-11 @ 22:50:01
Postat av: Madde

Åh man tackar :) Kul att höra :)
Ja, jag blev verkligen positivt överraskad av honom, jag kollade igenom nästan alla klipp som fanns på Youtube :D

2008-02-12 @ 09:44:21
Postat av: Elisabeth

Jättebra, har du verkligen lärt dig själv? Det är en riktigt jungel med html koder, men när man börjar fatta så går det bra! Har du börjat med css? tror det hette så, det va ett tag seadn jag höll på nu, men det är käckt ifall man vill ha till lite ffekter och sådant!

Visst är han bra? Rolig, charmig och söt.

2008-02-12 @ 20:09:03
Postat av: Madde

Nja, jag hittade en sida på nätet, en guide ungefär om hur man gör, men nu har jag börjat exprimentera lite själv också :)
Css? :S Har ingen aning om vad det är... Redigeringsprogram eller?

IDAG lovar jag att jag ska ladda ner officepaketet! :D

2008-02-13 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback