Slutar snart...

Yes, tiden har gått fort idag, har varit ganska mycket att göra på jobbet faktiskt. Snart så ska jag åka ner till stan och möta alla som ska komma hem till mig ikväll, jag får göra mig i ordning när jag kommer hem... Kul att jag kommer se ut som värsta luffaren medans alla är festfina, fint hår, sminkade, luktar god parfym... But I'll be there too!

Får se vart vi ska gå ikväll sen med... Apotekets egna lilla mullvad (Daniel) spelar i bandet Sabotage, som ska vara förband åt The Haunted (efter rättelse från åsof, haha) på Swing ikväll. Kanske blir det en sväng dit, kanske inte. Vi får se. Har för mig att de skulle spela ganska tidigt med, hade de spelat sent hade jag nog varit mer intresserad, synd...
Kanske blir det en sväng till gamla trogna Harrys, eller kanske X&Y, eller kanske Vimmel, eller kanske Trägårn', ja ni ser jag har beslutsångest. Bättre att dom andra tjejerna får välja.

Go' kväll på er!

Just nu spelas:
Frida feat Headline - Upp och hoppa

Kommentarer
Postat av: åsof

mafur daniel spelar inte i haunted. han spelar ju i förbandet stabotage :)
hehe. tack för igår. xoxo

2008-03-01 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback