24 januari

Uppföljning: Hur har det gått med körkortet? Träningen? Den "vita månaden"?

Körkortet har jag inte ens börjat med. Träningen rullar på! Och jag har fortfarande lyckats hålla mig ifrån sötsaker, otroligt nog. Duktigt!

Nåja, idag var min lediga dag, ett plus med att lägga schema själv, så dagen spenderade jag med Linda. Vi bestämde oss för att vi skulle gå och sola först på morgonen, cirkus nollnio femton, vilket vi också gjorde. Efter det begav vi oss mot Friskis&Svettis och deras gym, och där stannade vi i en och en halv timme! Snacka om att vi var trötta sen... Linda lyckades även sträcka arslet när vi skulle göra en Sara Special, allstå utfall med vikter. Haha!

Imorgon är det After Work på Brasseriet för hela slanten! Mellanlandning hos Annica efter, och sedan utgång, förmodligen Harrys. Det kommer förmodligen vara grymt mycket folk, lönehelg och allt, men det ska bli kul!


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback