Go'morron go'morron!

Det blev en rikigt trevlig förmiddag med min lilla Sara igår :) Och så ska vi ses redan imorrn, för då är det min 20årsdag som ska firas i efterskott ;)

Det blev dock inget reptilhus för min och Robbans del, istället så blev det totalt oplanerat Liseberg. Vi åkte direkt efter Sara skulle till jobbet kan man säga. Ingen lugn och ro här inte! Och hela min hals är totalt förstörd. Jag skrek på Kanonen, Uppsvinget och Höjdskräcken.
-"Jag kommer dööööööö!!!" "Jag skriker ihjääääääl mig!!!!"

Men jag överlevde trots alla odds! Och Robban vann två filmer :)
Jag blev även upptvingad i slänggungorna i slutet, och jag sa att jag kommer må illa men Robban sa "nejdå". Nå, mådde jag illa? Ja.
Spegelhuset gick vi också in i. Jag kommer aldrig kunna gå in där utan att tänka på att jag sprang in i en spegel när jag var liten. Haha, när vi var där igår så hördes bara en stor smäll, då var det nån som sprang in i en spegel, och det var inte jag!

Idag blir det heller ingen lugn dag, jag har redan börjat diska och dona inför festen imorrn, och sen så är det Lars Winnerbäck som gäller ;) Kul ska det bli!
Nu ska det fortsättas diskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback