Hemlighetsmakeri!

Ja, idag ska vi syssla med hemlighetsmakeri. Jag kan tyvärr inte avslöja vad, eftersom personen som vi ska överraska kanske läser, hihi... Nåja, det är inte förrän ikväll, gott om tid kvar :)
Jag sitter ändå redan och funderar på vad jag ska ha på mig :S Det får nog bli min svarta oversize skjorta och ett litet rött skärp och röda skor, kan nog bli bra!

Jag sitter och försöker ladda över bildmaterial till min iPod, det går sådär. Grejade lite med det igår kväll också, men jag får se om jag lyckas klura ut det idag, hoppas!

Jag går även i baktankar. Haha, alltså, jag funderar på om jag ska baka! Haha! Eh... ja. *ähum*

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med! :)

Postat av: åsof

FÖÖÖRLÅÅÅT! jag förstörde det hela. typiskt mej eller hur?! :S

2008-07-20 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback