Jag vill heeeeeem!!

Usch, vilken hemsk känsla att vara tillbaka på jobbet måndag morgon... Jag hatar måndagar! Det värsta av allt är att jag slutar 17 varenda jävlaste dag, hur kommer det sig? Det undrar jag med...
Nåja, idag efter jobbet måste jag iallafall en sväng till Knalleland, min mobil har ju krånglat ett bra tag så nu är det banne mig dags att lämna in den! Plus att det vore kul om jag kunde hitta en snygg jeanskjol och en klänning idag med :)

Igår var jag så trött så jag orkade verkligen inte skriva. Men jag var ändå lycklig över alla mina fina loppisfynd! Det blev fina kakburkar och lite LP-skivor och lite annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: jejo

Tycker verkligen synd om dig som ska behöva jobba till 17 i två hela veckor nu! Men sen kommer jag tillbaka!

2008-07-28 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback