Sicken värme!

Snacka om att det är stekhett i lägenheten idag! Jag förpestar! Hade kanske vart gött o sola lite idag, men jag är ännu seg efter gårdagen, var på inflyttningsdfest hosTherese och Hans igår, väldigt fint hade dom gjort! Och det blev en riktigt trevlig kväll :)

Borta bra men hemma bäst, stämmer väldigt bra. Känns skönt att vara hemma i Borås igen, Stockholm är en fin stad, men Borås kommer alltid att vara bäst! Känner dock att jag hade velat shoppa lite mer... Men det var bara jag som var shoppingtokig :P Jag får ta igen lite här hemma :P

Ringde även Niina idag, det var verkligen evigheter sen jag pratade med henne! Vi bokade in en fika i nästa vecka, ser fram emot det :)

Ska nog lägga upp lite bilder från Stockholm i helgen, men idag orkar jag inte :P Nu måste jag fan rycka upp mig och göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback