Stockholm

Har precis kommit hem från Gamla Stan, sitter på vandrarhemmet just nu. Himla käckt att det finns datorer här :)
Vi var och åt tapas, men innan vi väl hittade ett ställe som inte stängde klockan 23 så hann jag få en djävulsk skoskav...
Robban och Mattias var iväg och kollade på Elfsborg mot Djurgården (fan va gött att dom vann!!), men jag och Cicci däremot, vi stannade kvar här och drack vin och drinkar.
Vi passade även på att gå på en upptäcktsfärd runt omkring Zinkens Damm där vi bor, och hittade en superfin utsiktsplats som vi nog ska ha lite picknick på imorrn :) Mysigt värre!

Hoppas att alla ni har bra där hemma, själv trivs jag som fisken i vattnet, och med värmen som kommer imorrn så ska självklart sola och bada, underbart!
Förmodligen så blir det lite shopping imorgon också (hoppas iaf jag på), såg en del intressanta ställen på Sergels Torg bland annat :) Har ju hållt i stålarna ett bra tag nu, så nu är det bara att släppa loss ;)

Nu ska det minsann sovas, jag får ju gå upp och joina Robban på rummet :)

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

jordnötter?! det har jag aldrig hört talas om, men det ska jag absolut prova! :)

Postat av: Linda

Så bra att ni har det gott där borta : )

Själv jobbar jag och sliter! men imorn ska jag bara jobba halvdag : ) och titta på Solsting och Snedsprång!

Glömde svara på mms:et men tack så mkt!

Ses snart!

2008-07-03 @ 22:09:56
Postat av: åsofski

sthlm låter inte dumt marfur.

lite avis där. ses ikväll äntligen =)

2008-07-04 @ 13:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback