Dagarna går på tok för fort...

Jag fattar verkligen inte, det var ett år sedan jag tog studenten. Vad har jag gjort under ett år? Egentligen inget speciellt, har jobbat en del, gått ut på krogen eller varit med kompisar på helgerna...
Fast egentligen har jag lyckats med en del bra grejer med. Jag och Robban var ju på ett flertal lägenhetsvisningar förra sommaren, och till slut fick vi den vi bor i nu.
Sedan lyckades jag även få en heltidsanställning på  Apoteket, som med tiden har förlängts och förlängts och förlängts... Faktum är att jag är riktigt stolt över mig själv. Det var mitt mail som var intressant, och på intervjun var det jag som var intressant. :)

Nåja, nu sitter jag här och räknar på dagarna... Jag jobbar alltså imorrn, måndag till torsdag nästa vecka, och sen är jag ledig i fyra veckor! Helt sjukt underbart!
Man får ju bara hoppas på att det fina vädret håller i sig ;) Åtminstone så vill jag ha fint väder när vi åker till Stockholm 1-4 juli!

I helgen var vi i Varberg och hade det allmänt gött, grillade, solade och badade i havet :) Underbart! Hade gärna åkt ner nu till helgen med, men Robban måste jobba så vi får nog hålla oss hemma i tråkiga Borås :P

Jag försöker lägga in några bilder på datorn från Robbans mobil som vi tog i Varberg helgen, men det verkar inte fungera så himla bra, ska se om han vill hjälpa mig...

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag sitter också och undrar vad jag har gjort med ett år sen studenten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback