Nya älsklingen!

Eller ja, den kommer väl som nummer två efter Robban då... ;) hehe.


Jo, nu är den min. Har suttit i ett par dagar och läst recensioner om diverse kameror och bestämde mig slutligen för denna skönhet! Kameran är en tidig födelsedagspresent från min älskling :) Tack älskling!

Så nu blir det nog några smaskiga bilder från midsommarfirandet i Varberg. Vi åker 09.00 imorrn bitti, och kommer förmodligen hem på tisdag-onsdag någon gång, vi får se :)

Hur som helst så önskar jag alla en rikigt trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: åsof

äntligen har du skrivit...woohoo!!

fan tänk dej som har semester nu.. ja hade verkligen behövt några dagar å vila upp mej..=) firade hårt i smögen, vi får ta allt sen! hoppas ni hade de bra i vbg..

lugna filbunken här nu. väntar på å få käk maaauuud!



2008-06-23 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback