Snart så...

...får jag äntligen åka hem. Ska åka med tre minuter i sju bussen ner till stan, och jag hoppas att jag hinner med min buss som går tio över! Missade den sist, och SÅ roligt var det faktiskt inte att vänta i stan en halvtimma...

Jag är grymt sugen på tacos med, och så är jag hungrig! Men Robban var inte alls sugen på tacos, han ville ha makaroner och falukorv :(
Så det blir väl ingen mat, vi kunde inte komma överens, som vanligt :P

Just nu spelas:
Rolling Stones - Streets of love
(jag är inne i en Rolling Stones period...)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söta blommor i hörnet :D

Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-02 @ 18:45:53
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: åsofski

jag tycker du ska komma ti jobbet nu ^^ känner mej lite ensam nu juee..blää =P

2008-03-04 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback