Tisdag

Snacka om att denna tisdagen har varit lång! Dagen började med en fika på stan med min faster Anita (ägare till Ellas Form & Hemtextil), och jag fick för första gången prova på KaffeAkademien's kaffe. Jag tog tog nån sort med hälften kaffe hälften choklad, plus rivet apelsinskal på toppen, kanongott!
Sedan gick vi till Faith och kollade hur det såg ut efter ombyggnaden, och lyckades även hitta varsitt plagg. Eller ja, jag fick mitt av Anita, snäll som hon är :) Det blev en läcker t-shirt från 10 Feet, mycket nöjd är jag!

Sedan bar det av till jobbet, där vi jobbade för fulla muggar i två timmar, och resten av tiden fanns i princip inte ett skit att göra. Inte nog med att det var segt på jobbet, så var dosen sena... Vi fick stressa röven av oss!
Nåja, när jag kom hem var iallafall maten färdig, tack älskling!

Nu tänkte jag däremot ta mig en riktigt lång dusch med skrubbkrämer och annat härligt gojs!

Just nu spelas (rekommenderas!!):
Pat Benatar - Hit me with your best shot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback