Big no no

Idag har jag förmodligen gjort allt som jag inte borde göra.
I alla fall enligt sköterskan som jag pratade med igår angående min huvudvärk. Hon tyckte att jag skulle stanna hemma från jobbet, vila mig, kanske ta en kort promenad för att få frisk luft, undvika teven och att läsa överhuvudtaget.

Vad har jag då gjort idag?
Jag har varit på jobbet. Solat en snabbis med Åsa. Stressat runt på stan. Och gått på bio (Mamma Mia, som för övrigt var grym!).
Jag har gjort allt förutom att ta det lugnt. Men shit, det har verkligen varit SÅ tråkigt att vara hemma och inte göra nånting måndag och tisdag, jag behövde lite fläng. Och nej, huvudvärken har inte försvunnit, så det blir ett besök hos farbror doktorn imorgon.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback