Dagens motion - i efterskott...

Haha, jag hade helt glömt av att jag skulle börja redovisa "dagens motion",
jag kom på det när jag
kikade in hos syrran! :D

Nåja, förra veckan blev hur som helst inte mycket gjort, jag låg med huvudvärk i princip hela veckan, förutom på söndagen då jag och (hör och häpna) Robban gick en promenad på kanske 40 minuter.
Denna veckan har inte varit mycket bättre den (har fortfarande huvudvärk för övrigt), men idag gick jag (dock inte helt planerat) till jobbet. Ja, som sagt inte helt planerat, jag stod och väntade på bussen imorse i  vanlig ordning, och bussen kom inte på 20 minuter...
Då gick det förbi folk som sa att alla bussar var inställda pga att det var halt! Så det var ju bara att gå hem och ta på sig riktiga skor och börja stappla iväg till jobbet. (för ja, det var h-a-l-t)
Jag blev ju BARA 45 minuter sen till jobbet...

Så alltså, denna dagen slutar dagens motion på:
Promenad - 45 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback