Jag lever!

Jag vet att många (i alla fall Åsa) undrar om jag lever.
Jo, jag lever, jag har bara ingen ork. (sorry!)

Har man haft huvudvärk konstant i mer än en vecka så blir man till slut ganska less på det hela. Jag var i alla fall duktig och gick till farbror doktorn igår (det blev dock en kvinnlig doktor) och hon var väl lika förbryllad som alla de andra jag har pratat med. Nädå, hon tyckte att det bara var att fortsätta knapra piller. Men det har jag ju bara gjort i mer än en vecka. Då kan jag ju lika väl fortsätta ett tag till. Fuck you

Hon utförde även diverse tester på mig. Jag skulle vifta med armarna åt alla möjliga håll, och blunda samtidigt, jag skulle följa hennes jävla lampa med blicken, jag skulle återigen svara på tusen frågor. Jo man tackar ja!
Det var totalt bortkastade 120 kronor som jag la på det där jävla läkarbesöket.


När alla hade gått hem från kalaset igår (Robban fyllde år igår) kändes det som att huvudet skulle sprängas! Men jag tänkte att det kunde vara gött att värma vetekudden och ha som nackkudde, oh boy that was good! Jag vågar inte ropa hallelujah ännu, men mitt huvdud känns ungefär 100 ton lättare idag.
Hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback