Allt går i ett

Vilken helg det har varit! Allt har verkligen gått i ett! Nu är jag på språng med, jag och syrran ska snart åka och handla middagsmat, och sen ska vi till pappa.

Högskoleprovet igår var allt en riktig pärs, men tiden gick ändå fort på något vis. Jag fick stressa som gnu hem (cyklade), för mamma och pappa skulle komma på fika, och sen var det ju Björn, Soran, Måns och Özz på kvälle´n med! Jävlar va bra dom va!
Men jag och syrran skulle vilja boka nån tjej på ticnet som sa att hon hade tagit dom bästa platserna som fanns "just nu". Med det menade hon att sitta allra längst bak uppe på balkongen. Ja, det menade hon. Och ännu bättre var ju att det var snorvarmt. Men vi var glada ändå!

Nu ska vi dra, ciao!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

ah, det kändes skönt att höra! ska verkligen ta min tid att fila på cv:t för då kanske man inte behöver ändra på det så mycket i framtiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback