...

Jag var ju som sagt hos farmor idag, och det var lika mysigt som det brukar vara såklart! Jag har bara börjat tänka på hur gammal hon har blivit... För mig kommer hon alltid vara 60 år, en äldre kvinna i sina bästa år. Farmor är min Stålfarmor. Hon har tamejfan bättre kondition än vad jag har!
Det jobbiga är att se hur åldern har hunnit ifatt henne. Fy fan, jag mår dåligt bara jag tänker på det. Hon har blivit väldigt glömsk och virrig de senaste, och hon har länge haft ständig värk i sin höft, så hon haltar illa. 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, hon har liksom alltid funnits där för både mig och min syster.
Nu är hon 76 år. Och åldern hinner ifatt henne allt snabbare...

Äh fy, jag orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback