Ett tips

Här sitter jag, sömnlös. Klockan är 23.19 i detta nu. Jag borde egentligen ha sovit för minst en timma sedan... Men som den nattuggla jag är, älskar jag att sitta uppe sent på kvällarna. Spenderar jag då tiden framför datorn brukar det vara då jag hittar de allra bästa internetsidorna.

Om ni, som jag, brukar surfa runt på diverse köpsidor så är det lätt hänt att man glömmer av allt det där underbara som man har sett. Just därför har jag skapat en mapp som jag kallar "Madde gillar", och däri lagt upp fler "undermappar" som får heta "coolstuff.se" eller "ginatricot.se", och där sparar jag bilder på allt jag gillar! Då är det tusen gånger enklare att titta tillbaka på favoriterna :) Hänger ni med?

Kommentarer
Postat av: melli

ahah, en sån mapp har jag nu. den är verkligen full med grejer. min stackars dator svämmer över :P

puss

Postat av: Madde

jamen visst är det bra? haha bland det smartaste jag gjort :P hihi

2008-10-29 @ 21:51:38
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback