Fika på jobbet

Detta har inte varit någon bra dag.
Det började med att bussen körde förbi. (en av anledningarna till att jag vill ha körkort och bil illa kvickt, skärpning Västtrafik!)
Sedan när jag väl kommit till jobbet, så fick jag arbetsuppgiften att gå till dosen. (som jag redan gjort två dagar denna veckan, fördelning tack!)
Och, till råga på allt, så måste jag vara kvar här till 20.30 ikväll. Egentligen skulle jag slutat 16.00, men vi ska ha möte allihopa och då får det bli övertid tydligen...

Ett plus är att vi har beslutat att vi FÅR äta godis idag, även fast det är en vanlig vardag. Och det är ju bra. Ett annat plus är att vi ska få goda baguetter sen. (jag och Åsa har redan lagt undan de godaste till oss, hihi)
Vi får väl gå och "shoppa" i kiosken snart med, det får nog bli en energidryck också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback