Onsdag

Onsdag!
Det innebär att halva veckan är avklarad, och det går mot den bättre hälften av veckan, jääää! Härligt!

Kommer inte ihåg vad jag hade tänkt att skriva, men såg att den nya säsongen av Room Service börjar nu klockan åtta... Samtidigt som Idol!! Jobbigt... Jag får helt enkelt spela in Room Service, för det vill jag inte missa.

Jo just det, nu kom jag på sidospår igen, det jag hade tänkt skriva är att det återigen är "jobbigt" att ha två datorer... Nu har Robban installerat nåt nytt spel på den stationära, och har givetvis ockuperat den resten av kvällen. Jag hade några bilder som jag ville fixa i ordning lite där ju... Men det får vänta helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback