Choklad är Guds gåva till mänskligheten

Alla som känner mig vet att jag är helt galen i choklad.
Så vad passade väl bättre än ett erbjudande från
Gratisbio som detta?! Jag fick alltså fyra olika sorters mörk choklad från Malmö Chokladfabrik (brukar kosta ca 40kr styck) och en bok, "Choklad -70 recept att älska", med underbara recept som givetvis består av choklad.
Jag satt precis och kollade igenom boken, vad sägs om Chokladtryffelkaka, Krämig chokladmint-fudge och RockyRoad-paj? Yummy!

(jag betalade endast 68kr för hela kalaset!)





Just nu sitter jag och smaska på Master Blend 70% (bilden ovan) och den var riktigt god!

Kommentarer
Postat av: åsofski

du vet vad jag förväntar mej nu va?!?!?!

2008-09-23 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback