Kvar på jobbet en liten stund...

Även idag ska jag göra en "hemlig grej", men inte förrän kvart i fem, och jag vill inte gå på stan för jag har inga pengar, + att jag har cykeln att släpa på. Så jag stannar kvar och surfar lite istället...

Hade möte precis, och det drog över tiden (som vanligt). Jag har aldrig varit med om ett företag som har så mycket möten som Apoketet har! Det kan ju visserligen vara en positiv grej, men det är också tröttsamt... Speciellt när man håller på att somna på varenda ett...

Och idag är det onsdag,
och onsdagar=tvättid i familjen Frendin/Johanssons värld. Egentligen hade vi städdag igår med, men ingen av oss orkade så det rann ut i sanden... (införde att vi skulle ha "städdag" i helgen just för att kunna ha bättre ordning.)

Ska kika runt på lite bloggar nu, sen ska jag bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback