Tänk att det kan vara jobbigt att ha två datorer...

Två datorer
Det trodde jag aldrig skulle vara jobbigt, tvärtom! Men till exempel just nu skulle jag vilja redigera bilder och även ladda upp några här på bloggen, men eftersom den stationära är upptagen av Robban (där alla bilder + photoshop finns) så får jag nöja mig med den bärbara.
Då får jag vänta, och sen har jag glömt av det.
Det kan man verkligen kalla i-landsproblem...

Vi hade i alla fall väldigt trevlig hemma hos Jenny, hon hade gjort tårta och grejer! Och så kollade vi på "A night at the Roxbury" också, grymt rolig film!

Vad ska man göra nu då? Funderar på att vara duktig och läsa lite viktiga grejer, men frågan är; orkar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback