Vilken härlig morgon!

Underbart väder! Kan det bli bättre?

Linda och jag kollade på Sex and The City igår, den var ju såklart väldigt bra, men filmen hackade sig hela tiden plus att det inte fanns någon text, annars hade den säkert varit ännu bättre!
Vi gick även en sväng med Tyke sent i går kväll, och jisses vad kallt det har blivit! Nu märker man verkligen att sommaren är över...

Satte precis in en plåt med scones i ugnen, så jag och min mage väntar tålmodigt, jag är jättehungrig! Och om en halvtimme ungefär så ska jag möta
Jenny och Therese vid Kransmossen så ska vi gå "lången", alltså 9km :) Åsa skulle eventuellt hängt med också, men hon ligger förmodligen och sover eftersom hon inte har svarat än :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

Postat av: åsof

jag var faktiskt å tränade :P

2008-09-14 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback