God morgon!

Eller ja, jag har faktiskt varit upp sen 05.30...
Varför då tänker du säkert. (jag har semester* både idag och imorgon) Vem fan är uppe 05.30 på en ledig dag?! Jo jag! Moahaha!
Nä, men för det första så körde jag R till jobbet (han börjar 06.00), och sen har jag även haft tvättid sen 07.00, så jag har haft fullt upp!

Egentligen borde jag ju ta det lugnt när jag väl är ledig... Men alltså...det är så himla mycket som varken jag eller R hinner med eller har ork till när vi kommer hem på kvällarna. Så jag passar på att tvätta, diska, städa, rensa, ringa "viktiga" samtal och så vidare...

Angående stjärnan (*) däruppe, så tänkte jag bara berätta att anledningen till att jag har semester är för att jag och min
kära syster skulle ha åkt till Stockholm idag egentligen. Men efter vi hade bestämt detta (var väl nästan 2 månader sen?) fick jag och R tag på den bostadsrätt som vi nu har köpt, och nu finns varken tid eller pengar kvar till en resa till hvudstaden...
Tråkigt! Vi som skulle kollat på Bounce, gått ut och ätit god mat, shoppat och en massa annat kul...
Det får bli en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Jejo

God morgon på dig med! Tycker att du ska vila lite på soffan i eftermiddag när du går upp så tidigt! Eller ta en promenad med mig och Webbe?

Postat av: thkl

Nä, ska du vara borta imorgon med.....Sjukt dåligt...men men.. önskar dig en härlig fredag!

2009-04-02 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback