Idag är det kök för hela slanten!

(Om ni undrar varför jag är uppe så tidigt så var det en viss person som slet upp mig bara för att personen i fråga hade försovit sig...ähum)

Nåja, idag efter jobbet ska jag, Robban och pappa åka till IKEA för att hämta vårat nya kök! Hur fantastiskt låter inte det?! Vi får bara hålla tummarna att allt finns...
Kommer ni förresten ihåg mitt drömkök? Ja, det blir nog inte riiiiktigt så ändå... Vi har kommit fram till att vi nog ändå ska ha en ganska neutral färg på kaklet. Det är ju roligare att kunna variera sig med färger med hjälp av detaljer tycker jag! Annars blir man så låst...

Usch, jag måste verkligen bli bättre på att lägga upp bilder, nu har vi ju målat färdigt i vardagsrum, kök och hall, taket i köket är färdigt och vi har även lagt ett mörkt laminat i kök och vardagsrum... *suck*


Nog för att detta är grymt snyggt...

...men det kommer nog ändå likna detta mer i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback