Kök, kök och åter kök

Eller ja, snarare kartonger, beskrivningar och skruvar.
Vi var och hämtade köket på IKEA igår, med skräckblandad förtjusning. När vi väl kom dit så var det ca en timmas väntetid på köksavdelningen, så IKEA bjöd oss på mat under tiden, inte illa va? :) Det tyckte jag dom skötte riktigt bra faktiskt!
Men just eftersom det blev försenat för våran del så innebar det att vi alla (jag, Robban, Magnus och Hanna) var tvungna att springa runt som skållade troll bland lagerhyllorna för att hinna få ihop allt innan dom stängde.
Men det gjorde vi såklart inte. Vi kom ut därifrån först 20.30... Vi var nog inte direkt drömkunden att få precis innan 20.00 med våra 4 fullproppade vagnar...

Allt gick bra till slut ändå! Vi bar in alla grejer i lägenheten sent igår kväll, och jag har längtat hela dagen efter att få åka dit och börja skruva ihop allt! :)
Tyvärr så var det två grejer som var slut, så vi får åka dit snart igen, kanske redan i helgen.
Nä, nu är det banne mig dags att gå hem! :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh... det ska bli SÅÅÅ kul att få se lägenheten! Jag är nyfiken! ;) Tittade igenom bilderna från början och det har hänt litegrann...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback