Lördag för hela slanten

Hello!
Här sitter jag hemma hos Mattias och Cicci, med ett glas vin givetvis, najs va? Hela familjen Johansson är här, vi ska nämligen grilla lite här på deras innergård ikväll. Det tycket jag allt att vi förtjänar efter dagens slit!
Det var först idag som jag började spackla i sovrummet, men det gick faktiskt riktigt bra! Har även varit på Lusharpan en sväng, vi fick in hela 11 sopsäckar i min lilla Opel Astra, det ni! ;)

Imorgon tänkte jag fortsätta med spacklingen i sovrummet, kanske även hinner måla någon garderob, vi får se.

Nä, nu ska jag umgås lite med folket här, så vi får höras snart igen!

(ikväll passar Gun's N Roses - Paradise City vääääldigt bra, eller hur?)


Kommentarer
Postat av: Cat

Aldrig fel med ett glas vin..eller flera! =P

Hade ni en mysig kväll? =D Vi grillade lite vi med! Alltid trevligt! =)



Sv: Ohh! Mysigt! =) Åhh! Jag vill iväg nuu! Saknar pompeji, eller Italien öht.

Håller med dig om att det var gripande..

O samma här.. Måste få med sambon dit! =P Påbörjar nu operation övertalning! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback