Tja!

Häromdagen så skulle jag skriva ett fint litet inlägg innehållande lite tankar om min första vecka i Anitas butik och även lite bilder. Trodde jag. Det var precis som att "någon" (blogg.se?) inte alls ville detta... Hur som helst så blev helt j*vla förbannad och bara sket i allt.

Och förresten har jag inte ens haft nån lust att skriva ett endaste ord heller för den delen. Jag har börjat runt 9-10 (fast imorrn börjar jag 8!) nästan varje dag, och slutat mellan 18-19, så när jag väl kommer hem vill jag bara dricka té och ta det allmänt lugnt! Gå in en sväng och snokafejjan, spela lite bingo (ja jejo, jag har nog blivit beroende) och kanske ta en liten promenad.

För att fira att lite stålar hade trillat in på kontot idag så köpte jag Plaza Interiör, för det tyckte jag att jag var värd! (jag köpte även två Triss men inte fan vann jag något inte...jag som hade planerat att jag skulle bli miljonär. Typ.)

Nu ska jag sätta mig vid "baren" (dessvärre utan någon alkoholhaltig dryck) och bläddra igenom Plaza!

här har vi en otroligt smickrande bild på mig när jag och syrran var ute på banan och hjälpte mamsen i söndags

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj hjälp vilken hund!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-08-26 @ 19:40:28
URL: http://www.borasbloggarna.se
Postat av: thkl

Nej, men Mafur, nu vill vi veta vad som händer i ditt liv! Uppdatera!?!:-) Kram

2009-09-08 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback