Jag har blivit utmanad av Jenny

Jag har blivit utmanad av min kära vän Jenny. Det går tydligen till så att jag ska skriva 8 grejer som ni inte visste om mig... Well, here we go!

1. Jag älskar gamla kakburkar! Det är det första jag kollar efter när jag går på loppisar.
2. Jag är ett STORT fan av Galenskaparna & After Shave, jag kan en hel del sketcher utantill. (bl.a. Bröderna St Gothard, Hamlet, Adam & Evert osv...)
3. Jag har svårt för att slänga saker... Jag tänker alltid "det kan vara bra att ha", men samtidigt så vet jag att jag aldrig kommer använda det!
4. Jag tycker att Britney Spears gör bra musik (pssst säg det inte till någon!)
5. Jag är en riktig lipsill, jag kan börja lipa för ingenting! Jag lipade senast när jag skulle ringa Robban och berätta att jag fått körkort. Sen lipade jag även när vi fick lägenheten.
6. Jag är en riktig, jävla, PMS-kärring! Det är bara att söka skydd i ca 5 dagar, that's it! Mina humörsvängningar är inte att leka med...(stackars Robban!)
7. Jag tänker alldeles för mycket på vad folk ska tycka om mig och vad jag gör. Det kan göra mig väldigt stressad och ge mig fruktansvärd ångest. Jag fattar inte ens varför jag bryr mig...
8. Jag har väldigt svårt för att gå utan smink. Jag har väldiga komplex över min problemhy, och måste alltid ha min mineralfoundation! Mascara och sånt är verkligen inte livsnödvändigt, men min hy måste jag verkligen gömma...

Sen ska man tydligen utmana 8 andra bloggare, men jag kommer bara på 4, känn er utmanade!
Syrran
Emelie
Anki
Rickard

Kommentarer
Postat av: Syrran

Oj fan... :S jaja bäst jag börjar fundera då...

Postat av: Anki

OJOJ! ser att jag blivit utmanad! =)

KUL!! =)

2009-02-09 @ 16:22:06
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback