Nu är jag halvvägs, grattis till mig!

Igår morse var jag nervös. Hade fjärilar i magen. Jag försökte med lite musik-terapi. Det hjälpte en aning, men inte mycket.

Jag kommer dit, och ska gå in i den där fotoautomaten, jaha, jag får väl välja det kortet som var minst fult då. Sen skulle man ju skriva sin kråka också. Det kunde jag i alla fall.

Jag tänkte för mig själv "Shit, tänk om jag har sån tur att jag får mitt turnummer?". Och tror ni inte jag fick det? "Du kan sätta dig vid dator nummer sju. Jag tackar jag! :)

Så, det gick alltså vägen, jag har klarat min körkortsteori. Nu är det bara andra hälften kvar. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: faketale

VÄRSTA BRA JU!(:

tyckte teorin var svårast, men hoppas du fixar körningen med.

Postat av: Anonym

harligt mafur =)

tank att morsan knackte noten om att ja taggat mej. hihi!

bara uppkorningen kvar.. den e ju a piece of cake om man tjotar ;)

love

2009-02-03 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback