Planering, tvätt och lite till

Jag och Robban har diskuterat huruvida vi ska dokumentera den kommande renoveringen av vår nya lägenhet. Givetvis kommer jag springa runt och knäppa bilder som en galning, men jag tänkte även att det kunde vara roligt att skriva ner en del om arbetets gång och samtidigt visa bilder. Vi pratade först om att vi kanske skulle startat en renoveringsblogg där vi båda kunde skriva, men sen tyckte vi nog att det bästa vore om vi använde min blogg, denna bloggen. Så alltså, så småningom tänkte jag lägga till en ny kategori där jag kommer samla alla texter och bilder som handlar om renoveringen.
Det låter väl ganska bra?

Den 1 mars (då vi får tillgång till lägenheten) är inte så långt borta... Det känns som att det är jättelång tid kvar, men det är ju bara drygt två veckor! Shit, verkligheten börjar komma ikapp... Haha, jag börjar nästan undra vad vi har gett oss in på! Men jag är ändå helt övertygad om att vi kommer klara det med bravur, bara att vägen dit kan vara jobbig...

Och imorgon ska vi förmodligen kolla på en billig liten bil... Vi är verkligen i behov av en nu när det är så mycket olika grejer som vi måste åka runt och titta på till lägenheten osv.

Det är verkligen mycket som snurrar i huvudet för tillfället... Usch, om jag ska orka upp imorrn överhuvudtaget behöver jag nog sussa nu... Först måste jag bara bädda i ordning sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback