Dagens...

Åkaj, vi kör en liten fin sammafattning av mig dag i form av en "Dagens"!

Dagens tillstånd: Ganska bra, haft lite huvudvärk dock... (som är borta nu, thank god!)
Dagens borde: Fixa i ordning bokhyllan...
Dagens shopping: Har inte köpt något idag faktiskt (inga pengar, men imorrn så!)
Dagens frisyr: Jamen fint, idag hade jag för en gång skull en bra hår-dag! :)
Dagens parfym: Replay
Dagens i-landsprobem: Haha, jag och Jenny kunde inte bestämma oss för om vi skulle ta bussen eller gå till tåget imorrn :P
Dagens klädsel: Svarta jeans (har jag jämt det eller?!), vitt pösigt linne, svart kofta och lila/vit scarf
Dagens planer: Min plan idag var att sola efter jobbet, och det gjorde jag!
Dagens "vill ha": Mmm... Åsa? ;)
Dagens fundering: "Hur mycket (läs: lite) lön får jag imorrn?"
Dagens behov: En ny bloggdesign, nu har jag tröttnat! Får sätta mig ner nån dag och fixa det... (frågan är om jag kommer ihåg hur fan man gör...)
Dagens "vill helst slippa": Inget speciellt...
Dagens bästa: Pass
Dagens mat: Tortellini med spenatstuvning, yummy!
Dagens låt: Duffy - Oh Boy (mkt bra!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du vill ha mej mafur.. mohaha..

tycker dreamteam mot 08orna laterfint.

rollan grejjer fanns i massor pa Phi Phi om du skulle ha svangen forbi =D

ar och surfar pa bali nu, de e sa javla roligt. hehe! asof bland vagorna (..och hajarna)

har traffat en grabb me. looovely =D har hangt ihop nu sen vi va pa phi phi ^^ ska bli trakigt att lamna dom (de ar ett gang pa 3 grabbar och en tjej) vi drar ju till bkk den 2 feb och sen till nya zeeland den fjarde och stannar dar en mand. men sen hoppas ja pa att vi moter upp dom i australien.. de aker dit tva veckor innan oss. som planerna ser ut nu ska vi kopa en stor bil och bilarunt me vara surfingbrador pa taket =D sjukt ballt!

bucket fest nar ja kommer hem maste vi ha oxa =D

2009-01-23 @ 15:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback