Hos mamma och pappa

God morgon!
Vilken härlig morgon! Solen lyser och det är frost på gräsmattan här utanför, så himla mysigt! Just nu väntar jag på att resten av folket ska vakna här hemma hos mamma och pappa... Bettan, Tom, Robban och jag åkte ut hit vid 18-tiden igår kväll, och då hade mamma och pappa gjort i ordning tacos. Efter tacosen blev det lite goda ostar (och givetvis vin). Sen var det speltajm! Vi hade med oss två olika spel, "Absolut överens" och "Med andra ord" som båda är mina favoritspel!
Det blev en väldigt lyckad kväll!

Ikväll vankas det fest hemma på Trandared också, får se hur många som kommer! Vi måste i alla fall hem och städa i någorlunda tid... Inte för att jag nånsin har fattat varför man städar innan en fest, för det ser ju alltid tusen gånger värre ut efteråt... Nåja, det är ju alltid trevligt när det är rent och snyggt!

Jahapp, nu börjar folket vakna till liv här, så nu ska vi göra i ordning lite frulle! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback