Till Åsa

Det är fortfarande tomt här utan dig, men tiden har ändå gått fort (som tur är!). Vi ska allt fixa en välkommen-hem-fest, och då ska det blandas drinkar må du tro!
Jo, det jag ville berätta egentligen var att Jejo var här i tisdags, och då berättade jag om lite planer! Jag tänkte att det hade varit grymt kul om vi tre tog en tripp till huvudstaden när du kommit hem! Tänk dig, dreamteam mot nollåttorna. Och vi som alltid har så kul ihop, aldrig några sura miner. Jag tror att det skulle bli kanon!
Men det kan vi ju prata om när du kommit hem till vårt avlånga land ;) Nu vet du att vi tänker på dig i alla fall!

Pussåkramånypistjärten

Kommentarer
Postat av: jejo

Hahaha, aldrig några sura miner! Och jag som hade värsta humörsvängarna nyss! Det är tur att du är glömsk Mafur ;)

2009-01-22 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback