Vår & sommarlängtan + dagens

Haha, jag är verkligen optimistisk ibland. När jag skulle gå iväg och hämta några paket på närbutiken så fick jag för mig att ta på mig skinnjackan... Och det var ju sådär lagom varmt! Men va fan, jag är trött på min vinterjacka nu! Ge mig vår och sol! Eller sommar och semester... Eller alltihop...
Och nu är det inte bara Åsa som göttar sig i solen, nu har även Therese och Hans stuckit iväg till Madeira... Shit vad underbart! Hade gärna hängt med i resväskan ;)

Studenten... Det var ett bra tag sedan nu, men gud vilken underbar dag det va!

För övrigt så har jag fjärilar i magen idag... Shit... Lägenheten plus lite andra grejer... Äh va fan, vi sammanfattar dagen lite fint med en "dagens"!

Dagens tillstånd: Bra!
Dagens borde: Just nu borde jag nog egentligen lägga mig...
Dagens shopping: Ingenting, tråkigt nog!
Dagens frisyr: Uppsatt i en liten boll... (just nu i en "turban" dock... nyduschat alltså...)
Dagens parfym: Replay, som vanligt!
Dagens i-landsprobem: ...att jag inte vet vad jag sa äta till lunch imorrn?
Dagens klädsel: Svarta jeans (och ja, jag har fan det jämt...), stor härlig tisha som jag köpta på Faith igår!
Dagens planer: Planen var att gå på visning, avklarat! :)
Dagens "vill ha": Jag måste ha en kopp te innan jag lägger mig...
Dagens fundering: *censur*
Dagens behov: Oooh, jag måste verkligen klacka om samtliga stövlar jag har!
Dagens "vill helst slippa": Lägga mig! Jag är och kommer alltid att vara en nattuggla!
Dagens bästa: Visningen! Hur fin lägenhet som helst!
Dagens mat: Eeehm... blev nog tortellini idag ja...
Dagens låt: Björn Rosenström - Blå sockeplast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback