Long time no see

Någon blogginspiration har inte velat infinna sig på ett tag nu, om jag får gissa själv så beror det på att vi har ett fungerande hem!
Som vi har bakat och lagat mat! Det är en ren fröjd att vara i köket :) Till och med när vi var i Varberg så längtade vi båda hem... Haha, tokigt!

Nåja, vi firade midsommar i Varberg som sagt, på Getterön närmare bestämt! Vi åt Harriets fantastiska mat (det är den stora höjdpunkten!), och jag drack rosévin (tror inte att det är nåt för mig egentligen...) och en och en annan grogg också :) Trevligt var det!

Och just i detta nu tvättar jag... Eller snarare väntar på att maskinerna ska bli klara... Egentligen borde jag äta frukost, jag har ännu bara ätit fyra rutor Schweizer Nöt, det kanske inte är den bästa grunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback