McBläääääää


Idag efter jobbet var det full rulle!

Först skulle jag köpa nytt mineralsmink, "min" färg fanns inte på Bond, så jag fick springa till Ciluette istället. Sedan bar det av hemåt för att hämta Robban, sedan till Interkakel (där vi träffade Emmas syrra Therése), Kvik, Verktygsboden och Coop för att jaga en kran till köket. Dessvärre kom vi hem tomhänta, men vi ger oss inte! Imorrn ska vi leta jävel med!

Nåja, efter allt fläng blev vi tämligen hungriga, och på grund av vårat inte fullt färdiga kök så köpte vi mat på Donkan innan hemfärd. Och just idag så tänkte jag "jag kanske skulle vara nyttig och prova deras McSallad?". Tänk och gjort! Och guuuuuud vad jag ångrade mig! Det var bland det vidrigaste jag ätit! Jag kan inte ens beskriva smaken... Ett råd; köp den inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback