Hur gör man ett tungt huvud lätt igen?

Som ni alla förstår pratar jag givetvis om att jag har alldeles för mycket iiii huvudet, kunskaper alltså. Tungheten beror såklart inte på att jag drack en flaska vin och lite till igår...
Men ja, jag har tagit en Magnecyl i alla fall, hoppas bara att detta hjälper!

Sitter just nu hemma hos Harriet och Torbjörn, vi sov över här igår så att vi skulle ha nära till lägenheten :) Robban är iväg på jobbet tror jag, efter det blir det till att börja slita i "bygget"...

Ja, vi var alltså ute och åt på Resturang Köket här i Borås igår, det var väldigt trevligt! Det enda minuset var att min och Robbans bearniesås var väääldigt salt, men annars så var det bra!

Och just det ja, jag stötte på
Anki och Tyra på Gina igår, och sen (tror jag) att det var hennes Carl (haha, det blev faktiskt ganska kul, karl/Carl) som jobbade på Resturang Köket? Aja, annars var det väldigt likt :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Du har HELT rätt! han jobbar på köket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback