Jag skulle ju lagt upp bilder...

Jag tar min fika här på bloggen idag istället, är verkligen inte fikasugen nu...

Jag hade ju tänkt lägga upp några bilder på Sjöbo-lägenheten igår, men jag gick och la mig istället... Vet inte om jag hinner lägga upp några idag heller, det blir raka vägen till Sjöbo efter jobbet och där kommer vi väl stanna ett par timmar...
Egentligen skulle jag behöva laga mat också, så att jag får några matlådor... Och tvätta...

Ja, men om ni börjar undra vart jag har tagit vägen, och om ni inte har hört från mig på länge så vet ni att jag förmodligen är på Sjöbo... ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh kul kul kul.. jag väntar på bilderna.. ;) spännande..

hoppas allt går bra och att allt är bra!! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback