Om jag får bestämma...



Detta är utan tvekan bland det snyggaste köket jag någonsin sett! 
För min del hade det gärna fått flytta in i vår nya lägenhet ;) Frågan är bara vad min kära sambo tycker om detta... Han vill ju ha luckor med handtag, och istället ha rött glaskakel... Hmmm svårt det där...

Sitter för övrigt och kollar runt på
min nya favoritsida styleroom.se! Väldigt bra sida där vanliga Svenssons kan lägga in olika bilder på sina hem, hur bra är inte det? Man kan även kategorisera sin sökning, jag söker ju t.ex. mestadels på "kök"...
Sjukt bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de är svåra beslut man ska ta när det är dags för renoveringar :) men oh va roligt det är!

Postat av: Jejo

Det här är riktigt fint! Skit i vad Robban tycker;)

2009-03-13 @ 14:05:30
URL: http://fyllosoferingar.blogspot.com/
Postat av: thkl

Åh, riktigt snyggt! Lådorna är ju supersnygga, go Madde, go Madde! Jag tycker definitivt att det ska vara utan handtag. Limegrönt är sjukt nice...

2009-03-14 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback