En fantastisk nyhet!

Kan ni gissa vad som har hänt? Nå? Inte?
Okej, jag har inte vunnit på Lotto, bänskivan är inte klar, vi ska inte ha barn, vi har inte förlovat oss... Vad kan det då vara?
Jo, ni vet den mörka 70%-iga chokladen med mintsmak från Marabou? Den finns nu som 100g chokladkaka, hur bra är inte det?! :D Vilken lycka! Jag har alltid älskat den chokladen, men har alltid tyckt att den lilla (bilden) biten har varit på tok för liten.

Så denna helgen har det ju givetvis blivit en del choklad som ni säkert förstår...

ps. För ett par månader sedan mailade jag till just Marabou (Kraft Foods) och efterfrågade en större variant på mintchokladen, så vi kan ju låtsas att det hela är min förtjänst, hehe... ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback